Middenorkest bij Dag van het Park

Het Middenorkest onder leiding van dirigent Ad van Groesen neemt op deze zondag deel aan de achtste editie van Dag van het Park. Het miniconcert zal rond de klok van 14.00 uur plaatsvinden.

Sinds 2011 organiseert stichting Parkplezier de Dag van het Park in park Vredeoord. Op deze dag wordt op een positieve manier aandacht gevraagd voor het groen in het dorp en kunnen diverse organisaties zich aan het Dongense publiek presenteren. In de jaren dat dit festijn nu in park Vredeoord wordt georganiseerd hebben de bezoekers al vele aangename dingen voorbij zien komen. Goed om te vermelden is dat bij de editie van 2011 Harmonie Aurora en de koninklijke muziekvereniging Musis Sacrum sinds jaren weer een gezamenlijk optreden ten gehore brachten. In 2014 werd het Bomenpad geopend door wethouder Panis die trots sprak dat Dongen er een openluchtmuseum bij had gekregen.
Dit jaar vindt de Dag van het Park plaats op 27 mei 2018. Hebt u zin in een gezellige picknick te midden van muziek, sport en cultuur onder het genot van een drankje en een hapje? Kom dan van 12:00 tot 18:00 naar park Vredeoord. Iedereen is van harte welkom en entree gratis.