A Brand New Day!

Zaterdag 9 april 2022, Cammeleur

Eindelijk kunnen we weer optreden. Na 2 jaar corona en alles wat daardoor niet is doorgegaan, zijn onlangs de repetities weer gestart en zijn we blij dat we weer een concert kunnen geven.

In plaats van een nieuwjaarsconcert een frisse lentedoorstart: ‘A Brand New Day’ waarbij alle orkesten van de Koninklijke Muziekvereniging Dongen zich voor u presenteren in de grote zaal van de Cammeleur.

De avond begint met het Jeugdorkest inclusief combo en een aantal jeugdige zangtalenten, eenmalig onder de leiding van Ad van Groesen. Zij spelen enkele nummers die eerder tijdens de pub quiz van 3 april zijn uitgevoerd zodat iedereen hier nog een keer van kan nagenieten.

Het Middenorkest speelt vervolgens, ook onder de leiding van Ad van Groesen, een aantal nummers waarna het Harmonieorkest onder leiding van Sebastiaan Hettema na de pauze de avond afsluit.

Volgens goede traditie zullen we op deze avond ook een aantal jubilarissen in het zonnetje zetten.

Wij nodigen u hierbij van harte uit voor een gezellig muzikaal weerzien.

De toegang is vanzelfsprekend gratis.

De zaal gaat om ca 19.15 uur open en na het concert is er de gelegenheid om in het Grand Café van de Cammeleur de avond samen gezellig samen af te sluiten.