Nieuwjaarsconcert

Op zaterdagavond 7 januari zal na 2 jaren afwezigheid het traditionele nieuwjaarsconcert van Koninklijke Muziekvereniging Dongen weer plaatsvinden op de eerste zaterdagavond in het nieuwe jaar.

Ook dit jaar zullen alle orkesten van de muziekvereniging zich weer presenteren. Dit jaar een bijzondere versie; Ad van Groesen, dirigent van het Middenorkest zal voor de laatste keer het Middenorkest dirigeren.

Het jeugdorkest onder leiding van Rolf Rombouts zal de avond openen en eerst enkele nummers spelen van de kerstvoorstelling: ‘Op zoek naar de kerstgedachte’.

Aansluitend zal het Harmonieorkest olv Sebastiaan Hettema o.a. nog enkele mummers van het in November gehouden Filmconcert ten gehore brengen.

Het Middenorkest, dus voor de laatste keer onder leiding van Ad van Groesen zal deze keer na de pauze spelen en een mooi gevarieerd muziekprogramma laten horen.

U bent van harte uitgenodigd voor dit nieuwjaarsconcert, toegang is vanzelfsprekend gratis.

Na afloop is er uiteraard tijd om de avond gezellig af te sluiten in de foyer van de Cammeleur en samen met Ad van Groesen terug te kijken op een hele mooie muzikale periode bij het Middenorkest.