Druk bezocht nieuwjaarsconcert een mooie start van 2019

Op zaterdagavond 5 januari traden al onze orkesten op tijdens het nieuwjaarsconcert in grote zaal van de Cammeleur. Het het jeugdorkest zorgde met een verrassende opening voor een mooi begin. Het orkest was uitgebreid met popcombo en zang (Dewy & Lara). Onder leiding van dirigent Rolf Rombouts werden er een zestal muziekstukken ten gehore gebracht. Na een korte pauze stond Ad van Groesen op de bok om het middenorkest te dirigeren. Zij brachten een aantal nummers uit het succesvolle project ‘Middenorkest bekent kleur’. Direct na dit concertje was er aandacht voor 9 jubilarissen van de muziekvereniging. Na de pauze kondigden het presentatieduo (Marieke van Baaren en Gerard Jansen) het harmonieorkest onder leiding van Sebastiaan Hettema aan. Na het dankwoord van de voorzitter sloot het orkest met de Radetzkymars af.
Met dank aan Lotte van Rijen voor de foto’s.