Eerste verenigingsdag was een groot succes

Bijna 70 leden van onze muziekvereniging hebben gisteren een fantastische eerste verenigingsdag gehad. Na ontvangst met koffie/thee en gebak werden er een aantal groepjes (random) geformeerd. Zij moesten, onder een stralend zonnetje, tal van opdrachten in het centrum uitvoeren en dit met de smartphone vastleggen. Van het zingen van het Wilhelmus, tot het bouwen van een zandkasteel en van het op de foto gaan met een bekende Dongenaar tot het maken van een verenigingsgedicht. Het zorgde voor veel hilarische momenten. Bij terugkomst in het verenigingsgebouw De Poort stond er een heerlijk buffet klaar, verzorgd door Zaal de Viersprong. Hierna vond het avondprogramma plaats met een aantal behendigheidsspelletjes, het programma werd afgesloten met een quiz. Na de ‘prijsuitreiking’ werd er nog nageborreld en gefeest. Het feestcomité en de activiteitencommissie kunnen terugkijken op een zeer geslaagde verenigingsdag, die volgend jaar zeker navolging verdiend.