Feestelijke afsluiting muzikaal jaar

Wij hebben gisteren met het vakantieconcert ons muzikaal jaar afgesloten. Er zat een bijzonder tintje aan deze avond, want het nieuwe vaandel van onze vereniging werd onthuld. Onze beschermvrouw burgemeester Marina Starmans nam dit voor haar rekening. Alle orkesten verzorgde een kort optreden. Fleur van Kerkhof werd vanwege haar 10-jarig lidmaatschap nog gehuldigd. Ook een mooi moment was het KMD-lied dat door alle muzikanten gespeeld werd, dit nummer is speciaal voor onze muziekvereniging gecomponeerd door Rolf Rombouts en de tekst is door Gerard Jansen geschreven. Als afsluiting trad de band Papachat op en werd er onder het genot van een drankje alvast vooruitgekeken op de komende vakantie. In de week van 19 augustus starten de repetities weer.