Een sprookjesachtige dag voor jeugdorkest+ in de Efteling

Gisteren, zondag 11 november,  was ons jeugdorkest uitgenodigd om in De Efteling enkele optredens te verzorgen. Omdat er een aantal jeugdleden andere verplichting had (zij hadden een optreden met de jeugdhofkapel) was het jeugdorkest voor deze gelegenheid uitgebreid met een aantal oudere ‘jeugdleden’ (muziek houdt je jong, toch). Onder leiding van dirigent Rolf Rombouts werden er twee leuke optredens verzorgd, waarbij er ook thema’s van de Efteling attracties werden gespeeld. Ook was er voor de muzikanten gelegenheid om te genieten van de nodige attracties in de Efteling. Kortom, de jeugdcommissie kan terugkijken op een leuke en goed georganiseerde dag. (foto’s gemaakt door Peter Damen en Ilse Jacobs)