Jubilarissen in het zonnetje gezet tijdens druk bezocht nieuwjaarsconcert

Na het openingswoord van onze voorzitter gaf het jeugdorkest onder leiding van Rolf Rombouts haar visitekaartje af met een prachtig optreden waarbij een viertal nummers uit de kindervoorstelling Paco’s Muzikale Wereldreis ten gehore werd gebracht. Voordat het middenorkest onder leiding van Ad van Groesen het concert muzikaal vervolgde werd er eerst aandacht besteed aan een zestal jubilarissen. Ina Botermans, Ad van Bree, Eric van Dorsselaer, Ilse Jacobs, Corry Rombouts en Jack Schellekens werden gehuldigd vanwege het 25jarig jubileum.  Na de pauze was er wederom aandacht voor twee jubilarissen. Jan en Nico Blijlevens zijn maar liefst 70 jaar lid van de muziekvereniging. Voor hen was er naast een herinneringsplaquette en een mooie bos bloemen ook een beeldje van een klarinettist, het instrument waar ze altijd op gespeeld hebben. Het harmonieorkest onder leiding van Sebastiaan Hettema sloot het nieuwjaarsconcert af met een vijftal muziekstukken. Er kan teruggekeken worden op een zeer geslaagd en druk bezocht nieuwjaarsconcert, een mooie start van het jaar 2020.
Foto’s: Bart van Kerkhof