Knetters! Een zeer groot succes

Het jeugdorkest olv dirigent Rolf Rombouts, popcombo en zangeressen hebben er maanden naar toegewerkt. Het resultaat mocht er zijn. Zo’n 250 aanwezigen genoten van een prachtig concert met live tekeningen door Rick de Haas en mooie korte verhalen van Eus Roovers. De interactieve middag werd op een bijzondere wijze geopend door Christel de Laat. In de pauze konden alle kinderen deelnemen aan diverse workshops, de muziekworkshops werden verzorgd door leden van onze muziekvereniging. Na de pauze kwam de bekende kinderboekenschrijver Paul van Loon vertellen over zijn nieuwste boek en bracht hij samen met de gelegenheidsformatie ‘de KMD Knetters – band’ twee nummers, welke enthousiast meegezongen werden. Al met al kunnen we terugkijken om een prachtige muzikale middag met dank aan Stichting Plezier in Lezen voor de uitnodiging voor deze samenwerking.