Jubilarissen concert

Wij zijn er bijzonder trots op dat we 3 bijzondere jubilarissen binnen de Koninklijke Muziekvereniging Dongen hebben: Jos Grootzwagers en Frans van Broekhoven zijn allebei dit jaar 60 jaar lid en Henri Werkman is dit jaar 50 jaar lid van de muziekvereniging.

Deze mijlpaal willen wij als vereniging niet ongemerkt voorbij laten gaan en daarom zullen onze jubilarissen in het middelpunt staan van een bijzonder jubilarissenconcert.

Dit concert vindt plaats op zaterdagavond 16 juli in de Cammeleur en wordt uitgevoerd door het harmonieorkest onder leiding van Sebastiaan Hettema. Bijzonder aan dit concert is dat de jubilarissen na de pauze een solo zullen spelen in een eigen gekozen nummer.

Ook zal elke jubilaris apart in de belangstelling worden gezet en zal worden stilgestaan bij hun tijd en bijdrage aan de vereniging.

De toegang van het jubilarissenconcert is gratis en begint om 20.00 uur. Wij nodigen u hierbij van harte uit voor deze bijzondere gelegenheid om er samen een gezellige muzikale avond van te maken. Na het concert is er uitgebreid de gelegenheid in de foyer om de jubilarissen persoonlijk te feliciteren en samen met hen herinneringen op te halen.

Toegangskaarten zijn niet nodig. Wie weet tot zaterdagavond 16 juli in de Cammeleur.