Donateurs

Als muziekvereniging is ons belangrijkste doel om met plezier muziek maken. Om dat te kunnen doen hebben we inkomsten. Gelukkig krijgen we (project)subsidie van de gemeente Dongen. Maar dat is niet genoeg. Daarom organiseren we elk jaar rommelmarkten en zamelen we oud papier in, een mooi stuk zelfwerkzaamheid. Om net dat extra mooie, laagdrempelige concert te kunnen geven is elke cent welkom. We zijn daarom extra trots op bedrijven en personen welke onze muziekvereniging financieel ondersteunen.

We hebben verschillende categorieën:

Club van 50

Deze personen of bedrijven doneren elk jaar een bedrag van € 50, deze ondersteuners ontvangen een aantal maal per jaar een nieuwsbrief, alsmede uitnodigingen voor onze concerten. We plaatsen uw bedrijfslogo of een naamsvermelding onze website.

Sponsors

We hebben diverse categorieën sponsors; structureel, project, financieel, materieel, prefferd suppliers, adverteerders.
Bij een sponsoring van € 200,- per jaar plaatsen wij uw logo op een roll-up banner, welke bij concerten van een onzer drie orkesten zal worden getoond. Naast de tegenprestaties eerder vermeld bij ‘Club van 50’, zorgen wij voor extra exposure met 1x per jaar een facebookpost van uw bedrijfslogo op ons drukbezocht facebookaccount.

Ook geïnteresseerd om met uw logo op onze website te verschijnen? Informeer naar de mogelijkheden via: contact@muziekverenigingdongen.nl