Middenorkest kijkt terug op een fantastisch concert

Er was maanden naar toegewerkt en gisteravond wat het dan zo ver, om stipt 20.00 uur startte concert ‘Middenorkest bekent kleur’. Een groots project dat samen met Zanggroep Catalpa (olv dirigent Peter Claessens) werd uitgevoerd. Voor een bijna uitverkochte zaal werden onder leiding van dirigent Ad van Groesen zo’n 20 muziekstukken ten gehore gebracht. Het was zeer afwisselend programma, met nummers als ‘Vlieg met me mee naar de regenboog’, ‘Lady in Red’, ‘Yellow Submarine’, ‘Roodkapje’, ‘Little Greenbag’ en Goldfinger om maar wat voorbeelden te geven. De presentatie van deze avond was in goede handen bij Tom Mijnders, licht en geluid werd verzorgd door onze vaste leverancier AVEvent Supply. Geniet nog even na met de vele foto’s gemaakt door John de Bot.