De Muziekfabriek

Wilhelminaplein, Oranjeparkfestival

Tijd:

11.00 - 12.00 uur

Koninklijke Muziekvereniging Dongen vindt één ding belangrijk, Muziek maken doe je samen! Bij de vereniging leren kinderen van groep 5 t/m 7 in de Muziekbende alles over het maken van muziek en onderzoeken ze welk instrument bij hen past. Daarna kunnen ze hier les in gaan krijgen en als dit goed gaat worden ze lid van het jeugdorkest. Deze bestaat nu uit 13 jeugdleden en er komen er nog zeker 3 bij dit jaar. Het Jeugdorkest speelde 7 januari in een uitverkochte Cammeleur de voorstelling ‘De Muziekfabriek’. Heb je de voorstelling in januari gemist, dan is dit je kans om alsnog te komen kijken”: Evy en Lizzy hebben gehoord dat er in Dongen een oude fabriek staat, waar 8 jaar geleden een muziekmachine stond. Zij gaan op zoek en vinden deze. Maar doet hij het na al die jaren nog wel? En wat doet die schoonmaker nu toch weer! Kom jij kijken, luisteren en misschien nog wel helpen om de machine aan het werk te krijgen?

Laatste agenda items