Kerstconcert

🎄

Koninklijke Muziekvereniging Dongen is druk bezig met de voorbereidingen voor Kerst. Op zaterdagavond 16 december om 20:30 uur geeft het Midden Orkest samen met Gospelkoor Share uit Ridderkerk een prachtig Kerstconcert. Dit zal onder leiding staan van Harm Jan Schenkel, dirigent van het Midden Orkest en Gospelkoor Share.

In het Volckaert theater zullen zij een programma verzorgen met bekende maar ook klassieke kerstnummers. De combinatie van een orkest en koor zorgt voor een mooie klank en laat zien dat verschillende samenwerkingen mogelijk zijn. Daarbij zal een saxofoon solist een extra dimensie creëren tijdens de nummers. Het concert duurt 1,5 uur zonder pauze, bij het concert is geen horeca beschikbaar.

De kaartverkoop is erg hard gegaan! De laatste kaartjes ( €10,- per stuk ) zullen nog te koop zijn op de dinsdag- en woensdagavonden in Jongerencentrum de Poort van 19:45-22:00 uur.