Kerstconcert harmonieorkest

Ruim een week voor Kerst 2018 brengt het harmonieorkest van Koninklijke Muziekvereniging Dongen onder leiding van dirigent Sebastiaan Hettema een kerstconcert voor u. Kom al vast in de sfeervolle kerststemming met traditionele Nederlandse en internationale kerstliederen die worden afgewisseld met bekende en minder bekende Christmas Carols. De muziek wordt afgewisseld met verhalen, gebracht door Gerard Jansen en Karlijn van Baaren. De orkestleden hopen u op deze vrijdagavond te mogen ontmoeten, u ontvangt van de organisatie een gratis consumptie. Entreebewijzen (à €5,=) zijn online te bestellen via de website van De Cammeleur, met deze link komt u direct op de betreffende pagina. Het is ook mogelijk om aan de balie van De Cammeleur entreebewijzen te kopen.