Nieuwjaarsconcert

Op zaterdagavond 6 januari 2024 staat Koninklijke Muziekvereniging Dongen weer in de Cammeleur met het Nieuwjaarsconcert. Hier gaan de drie orkesten wat laten horen. Het Jeugdorkest, onder leiding van Rolf Rombouts, begint met een voorproefje voor De Muziekfabriek dat zondag 7 januari plaatsvindt. Hierna komt het Harmonie Orkest voor de eerste keer onder leiding van Peter Bongaerts met een terugblik naar Pop Rock in Concert en een vooruitblik voor wat er verder in 2024 gaat komen. Als laatste speelt het Middenorkest, onder leiding van Harm-Jan Schenkel, met onder andere enkele nummers van het prachtige Kerstconcert dat plaatsvond op 16 december.
Om 19.30 uur gaan de deuren open en om 20.00 uur begint het concert, de toegang is gratis.
Na afloop is er de gelegenheid om te proosten op een nieuw muzikaal 2024.