Nieuwjaarsconcert

Dé traditionele opening van het nieuwe jaar waarbij alle orkesten van Koninklijke Muziekvereniging Dongen een optreden verzorgen. Natuurlijk schenkt de muziekvereniging op deze avond aandacht aan een aantal jubilarissen. Muzikaal wordt er een vol programma voor u voorgeschoteld. Het jeugdorkest onder leiding van Rolf Rombouts start deze avond en licht alvast een klein tipje van de sluier op van de muzikale invulling van de kindervoorstelling Paco’s Muzikale Wereldreis, wat op 19 januari ook in De Cammeleur gebracht gaat worden. Er worden op deze dag maar liefst twee voorstellingen gegeven, een om 11.00 uur en een om 15.00 uur. Kaarten online via de website van De Cammeleur te bestellen. Vervolgens wordt het podium vrijgemaakt voor het middenorkest olv dirigent Ad van Groesen. Ook dit orkest brengt een voorproefje van hun project: Musical for All. Dit concert met musicalnummers staat gepland voor zaterdag 28 maart (20.00 uur) ook in De Cammeleur. Tot slot gaat het harmonieorkest met dirigent Sebastiaan Hettema ons nog een paar muziekstukken laten horen van het bijzondere bevrijdingsconcert van 3 november jongstleden, ook staan er enkele nieuwe stukken op de muziekstandaard. U bent van harte uitgenodigd voor dit nieuwjaarsconcert, toegang is vanzelfsprekend gratis.