Rommelmarkt

Koninklijke Muziekvereniging Dongen organiseert op de derde zondag in maart, dus 20 maart 2022, weer een grootse rommelmarkt. Deze markt vindt plaats in Jeugdcentrum De Poort, Gasthuisstraat 3 in Dongen. Op deze zondagochtend gaan om 10.30 uur de deuren open en de markt duurt tot ongeveer 14.30 uur, entree €2,00 (kinderen t/m 6 jaar gratis).
Er worden duizend-en-een spullen te koop aangeboden,  boeken, allerlei snuisterijen, glas of serviesgoed, klein elektra, lp’s en andere huishoudelijke artikelen. Ook is er een veiling met mooie, bijzondere spullen om op te bieden, deze start om 11.30 uur.

Deze markt vindt plaats in en achter het verenigingsgebouw jeugdcentrum DE POORT, Gasthuisstraat 3 in Dongen, op deze zondagochtend gaan de deuren open om 10.30 uur tot
maximaal 15.00 uur, de entree bedraagt slechts € 2,00, kinderen tot en met 6 jaar mogen gratis naar binnen.
Het is een markt voor de ware koopjesjagers, maar ook voor mensen die op zoek zijn naar het juiste ontbrekende stukje servies of een onderdeel van hun verzameling.
De leden van de muziekvereniging zijn al een tijdje bezig om de aangeboden spullen te sorteren,  iedereen draagt zijn steentje bij in het welslagen van deze jaarlijkse markt .
De muzikanten worden ware verkopers, de spullen zijn per categorie gerubriceerd o.a. kleine huishoudelijke artikelen, kleine meubelen, audio-apparatuur, speelgoed, boeken, oude
muziekinstrumenten, om maar wat op te noemen.
Natuurlijk kunt U tijdens deze gezellige markt ook even genieten van een hapje, kopje koffie of een ander drankje.
Verder kunt U tijdens de rommelmarkt deelnemen aan de enveloppenactie en kans maken op een van de vele leuke prijsjes, dit alles ter ondersteuning van de muziekvereniging.

U bent van harte welkom, tot zondag 20 maart in JC de Poort .
MUZIEK MAAK JE SAMEN.