Twee concerten op 1 dag

Afgelopen zondag, 26 mei stonden er maar liefst twee concerten geprogrammeerd. Zowel ons jeugdorkest als harmonieorkest gaven acte de précense. Het jeugdorkest verzorgde in de ontmoetingshal in De Volckaert een concert voor de bewoners en familieleden. Onder leiding van Rolf Rombouts werd er een een leuk concert weggezet, waarbij ook de bewoners aan deel konden nemen. Later in de middag was het de beurt aan het harmonieorkest tijdens ‘de Dag van het Park’ in Park Vredeoord. Onder grote belangstelling werd er onder leiding van dirigent Sebastiaan Hettema verzorgde het orkest een mooi programma, waarbij ook enkele stukken gespeeld werden welke ook tijdens het bevrijdingsconcert op 3 november de revue zullen passeren.
Organisaties bedankt voor de uitnodiging en activiteitencommissie bedankt voor  de logistieke inspanning om alles tijdig op de twee locaties te krijgen.