Uitwisselingsconcert

Logo-Koninklijke-muziekvereniging-Dongen

Bigband Djazzkefet / Midden orkest van KMD

Op zaterdagavond 8 oktober 2022 vanaf 20.00 uur vindt er een uitwisselingsconcert plaats in de zaal van het Oostquartier in Oosteind.

Een mooie gelegenheid om beide orkesten met uiteenlopende muziekstijlen te beleven.
Het Midden orkest van Koninklijke Muziekvereniging Dongen onder leiding van dirigent Ad van Groesen zal de avond beginnen en na de pauze speelt Bigband Djazzkefet uit Wagenberg onder leiding van Jan van den Brandt een selectie uit hun bigband repertoire.
Wij nodigen u van harte uit om dit uitwisselingsconcert bij te wonen en te genieten van de muzikale klanken van beide orkesten.

Het concert is gratis toegankelijk en de zaal gaat open om ca. 19.45 uur.

Na afloop van het concert (± 22.15 uur) is er voldoende gelegenheid om aan de bar in de zaal de avond gezellig af te sluiten.

Oostquartier: Provincialeweg 96, Oosteind
Parkeren bij kerk of langs de weg aan overzijde