Zingen of acteren iets voor jou?

Houd jij van zingen, acteren en misschien een beetje dansen? Heb je altijd al willen optreden met een live-orkest in een echt theater? Ben je tussen de 7 en 15 jaar oud? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Op zondag 19 januari 2020 is er een voorstelling in De Cammeleur samen met het jeugdorkest van Koninklijke Muziekvereniging Dongen. Voor deze show zijn wij op zoek naar kinderen die daar graag mee willen doen. Er zijn hoofdrollen, bijrollen en plaatsen in een koor!
Denk jij, dit wil ik graag?! Stuur dan een mailtje naar: auditie@muziekverenigingdongen.nl
Na de aanmelding via bovenstaand mailadres krijg je meer informatie over de inschrijving en over de audities. Wij verwachten jullie dan te zien tijdens audities op vrijdag 14 juni! Hopelijk zien we jouw mailtje snel verschijnen!