A Brand New Day!

Zaterdagavond mocht Koninklijke Muziekvereniging Dongen weer van zich laten horen. In een prima gevulde theaterzaal in de Cammeleur startte ons jeugdorkest met een kleine terugblik naar de Pubquiz van 3 april. Anna, Eldin en Kim bedankt voor jullie muzikale bijdrage, jullie hebben weer fantastisch gezongen. Ook complimenten naar het jeugdorkest, dit keer o.l.v. Ad van Groesen! De avond werd aan elkaar gepraat door Gerard Jansen. Hij vertelde bij alle stukken heel kort waar het over ging en wie het bijvoorbeeld gecomponeerd heeft. Het concert werd vervolgd door het Midden-orkest o.l.v. Ad van Groesen. Ze lieten o.a. een aantal stukken horen die eigenlijk op het Musicalconcert gespeeld hadden moeten worden, helaas is dit toen vanwege COVID 19 niet door kunnen gaan. Binnenkort staat er nog een uitwisselingsconcert op de planning met de seniorenharmonie. Zaterdagavond 23 april, 20:00 uur in de Cammeleur! Na de pauze werden onze jubilarissen gehuldigd. Freek van Baaren, Joris IJpelaar (helaas afwezig), Hans Jespers en Anna-Marie Jespers zijn 10 jaar lid van de vereniging. Evelien van Riel, Annie Rutten en Marijke Sprangers spelen alweer 25 jaar bij onze vereniging. Marianne Beex (helaas afwezig) is al 50 jaar lid van de vereniging, een hele prestatie. Haar presentje wordt persoonlijk bij haar thuis gebracht. Als afsluiting van de avond stonden er een viertal stukken van het harmonieorkest op het programma. O.l.v. Sebastiaan Hettema heeft het orkest o.a. Shirim en Guardians of the Galaxy ten gehore gebracht. Al met al een mooie avond. Fijn dat we weer met de hele vereniging een concert konden geven.

Alle vrijwilligers bedankt voor jullie bijdrage aan deze avond!