De Dongense Muziekbende

De Dongense Muziek Bende van Koninklijke Muziekvereniging Dongen

Gezellig samen muziek maken bij de Dongense Muziekbende

Hoe leuk is het om een instrument te spelen en muziek te maken samen met je vriendjes en vriendinnetjes.
Een instrument leren te bespelen en een optreden geven in een grote zaal om te laten zien wat je hebt geleerd.
Koninklijke Muziekvereniging Dongen begint vanaf september 2022 met de Dongense Muziek Bende.
• Het doel is kinderen van basisschool groep 4 t/m 7 kennis laten maken met het spelen van verschillende muziekinstrumenten en samen musiceren.
• Het eerste blok bestaat uit 16 groepslessen in de periode van september-december en zal worden afgesloten met een mooi optreden.
• De lessen zullen worden gegeven door Rolf Rombouts en vinden plaats bij Jongerencentrum De Poort, iedere maandag van 16 tot 17 uur.
• De startdatum is maandag 26 september.
• De cursus kost 40 Euro p.p. per blok en de muziekvereniging zorgt voor de instrumenten. Doe je mee? Geef je dan op

via muziekbende@muziekverenigingdongen.nl