Kees Lodewijks erelid

Kees Lodewijks afgetreden als bestuurslid en verkozen tot erelid!

Zeg je Kees Lodewijks, denk je aan de instrumenten, oud papier, Rommelmarkt en vrijwel alle andere activiteiten van de KMD. Maar ook is hij muzikant bij het Harmonie orkest geweest en tegenwoordig bij het Middenorkest. Voor het KMD bestuur is Kees een lopende encyclopedie en kwaliteitsdienst, want Kees kan de nieuwelingen haarfijn uitleggen hoe het werkt als ze weer iets te enthousiast aan de gang gaan. 😉
Kees is lid sinds 1 september 1995, al ruim 25 jaar dus. Begonnen bij Aurora en vanuit het bestuur na de fusie in het KMD bestuur gekomen. Ook zit Kees nog in het Stichtingsbestuur van de KMD.
Vanwege alle verschillende rollen en activiteiten heeft Kees veel, en nu nog steeds, betekent voor ons als vereniging. Alhoewel hij stopt als bestuurslid en veel taken overdraagt, blijft hij ook als vrijwilliger, o.a. bij de bar commissie verbonden en betrokken bij de KMD. Vanwege die inzet en betrokkenheid, is Kees erelid geworden van onze mooie vereniging!

Kees, bedankt en alvast bedankt voor al jouw verdiensten. Je hebt het erelidmaatschap meer dan verdiend!