Pub Quiz

Wat hebben wij een geweldige middag achter de rug. Na een keer uitstellen was het vanmiddag eindelijk zover! Live Music the Pubquiz. Ons jeugdorkest o.l.v. Rolf Rombouts zorgde voor livemuziek en daarnaast werd er gestreden om de hoofdprijs!
De middag werd fantastisch aan elkaar gepraat door Alexander, Eva en Jelle. Daarnaast hadden we vier geweldige solisten! Kim, Eldin, Anna en Dominique, bedankt voor jullie bijdrage aan dit project. Jullie zongen fantastisch!

De middag startte met een openingsnummer: Let me entertain you. Vervolgens legden onze presentatoren haarfijn uit hoe de Pubquiz gespeeld ging worden. De quiz bestond uit 6 rondes ik verschillende thema’s: Disney/films, tv/reclame, klassiekers, landen, rock en feest! Op het moment dat de antwoordvellen werden ingeleverd speelde het orkest de inlevertune “Hammertime”. Tussen elke ronde liet het orkest even van zich horen met een nummer passend bij de voorgaande ronde! Zo werden bijvoorbeeld “Friend Like me”, “I Wanna Dance with Somebody” en “de Feestmedley” gespeeld.

Na zwoegen en zweten waren er twee teams met hetzelfde aantal punten. Na een benaderingsvraag is er 1 team met de prijs, mede mogelijk gemaakt door Opener, naar huis gegaan. Van harte gefeliciteerd team familie van Kerkhof! We sloten de middag af met een discoknaller: Disco Inferno!

Een project wat we zonder vrijwilligers zeker niet hadden kunnen doen. Bedankt allemaal voor jullie inzet!

Hieronder nog de volledige uitslag:

Uitslag Teamnaam Teamnummer
1 De klinkers 24